woensdag 3 december 2014

Een beetje goud voor een kleine prins.

Hoera! Zondag ben ik meter geworden van een stevig manneke; het zoontje van mijn zus.
Ik maakte nog eens een dekentje met paspel zoals hier beschreven. Ik denk dat dit ondertussen al mijn 5e exemplaar is, maar de vorige dateren nog van voor ik met mijn blog begon.
Voor mijn zus kocht ik Milestone baby cards zodat ze al zijn eerste momentjes met mij kan delen.



Het kaartje komt van Papiermier en is van Ingela. Ik had hem eigenlijk gekocht als decoratie voor in 1 van de jongenskamers, maar ik vond hem zo mooi passen bij de cadeautjes. Hij zal zeker al even mooi hangen in het kamertje van mijn metekindje.



Stof: Art Gallery - Triangle Tokens: Bellelien
Goudkleurige paspel: De Stoffenkamer
Fleece: Zeeman




Geen opmerkingen:

Een reactie posten