woensdag 31 december 2014

Sparkle up your life - giveaway

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik startte met bloggen. Dit samen met het komende nieuwe jaar vormt natuurlijk de ideale gelegenheid voor een giveaway. Mijn naai skills zijn (vind ik zelf) in het afgelopen jaar enorm geëvolueerd, mijn wereld is ruimer geworden door het bloggen en ik geniet van het groeiend aantal positieve commentaren die ik krijg op mijn posts. Ik verheug mij op het komende (blog)jaar en ben benieuwd wat 2015 in petto heeft!

Voor de giveaway heb ik mij laten inspireren door mijn 2 meest gelezen posts van dit jaar: De Lotta skirt en de Julia Sweater. De link met Compagnie M zal er wel veel mee te maken hebben ;-), maar ik denk dat jullie stiekem ook wel houden van een beetje bling bling. Gelukkig had ik nog wat bling bling liggen in mijn kast en stelde ik volgend pakketje samen:

- Van de 2 stofjes van de Lotta skirt schoot er niet zo veel meer over, maar wel net genoeg om 2 Juliette clutches uit Mijn Tas te maken. Eentje gaat naar mijn oma, omdat zij 1 van de belangrijkste vrouwen is in mijn leven en omdat ze wel wat 'sparkle' kan gebruiken nadat mijn opa in februari is overleden. De andere is misschien voor jou!





- Van de donkere glitterstof waaruit ik het middenstuk van mijn Julia Sweater heb gemaakt, schiet nog een heel groot stuk over. Deze gaat mee in het pakketje en wordt misschien een feesttruitje voor jou, je dochter,...

- Ik kwam overlaatst in de Veritas rolletjes glitterband tegen die je kunt gebruiken als biais of om paspel te maken en nam er van elk kleur 1 extra mee. Hetzelfde deed ik met 2 rolletjes metallic Gutermann garen.



Kun jij wel wat 'sparkle' gebruiken in 2015 en maak je graag kans op dit pakketje?
Meedoen is heel eenvoudig: alle volgers (bloglovin of google) die hieronder een berichtje achterlaten gaan in de pot en op maandag 5 januari maak ik de winnaar bekend.


Voor iedereen alvast een fijn oudejaar en een sprankelend, gezond en gelukkig Nieuwjaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten