maandag 19 mei 2014

Happy Foxes

Door het stralende weer en het tekort aan t-shirts in de kast van onze baby/peuter, waagde ik mij aan een eerste tricot-projectje. 
Zoals eerder vermeld liggen de plannen en stofjes hiervoor al een tijdje in de kast, maar nu met mijn nieuwe vriend Juki waren er geen excuses meer. 
Deze keer heb ik mij laten begeleiden door de XY-files van Mamasha en de handleiding van Oon. Dit in combinatie met een heel zacht en lief stofje zorgde voor een - al zeg ik het zelf - geweldig resultaat:








  

Patroon: Happy Animals - Ottobre 3/2011 
Stof: Lillestof Fox mint - Kersenpitje
Boordstof: Veritas


En ja, ik maakte DE fout: de vosjes staan op zijn kop. Ik dacht echt dat de print 360 graden draaide; niet dus. *zucht*
Maar dat had niemand gezien, denk/hoop ik?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten