maandag 5 januari 2015

Sparkle up your life - winnaar giveaway

Zoals beloofd, koos ik vandaag de winnaar van deze giveaway.
Ik wou het iets persoonlijker aanpakken dan gewoon de computer een nummertje te laten kiezen, dus schreef ik old-fashion-gewijs jullie namen op papiertjes en gooide ze in een doosje. (van bezigheidstherapie gesproken ;-) )


Ik liet een (onschuldige) mannenhand grabbelen en dit was het resultaat:




Ongelofelijk toevallig, wetende dat ik net vandaag mijn gewonnen pakketje ben gaan ophalen van deze giveaway. Van An dus. 
Tijdens het schrijven van mijn briefjes was ik wel aan het multi-tasken en haar pakketje aan het openen. 
Misschien een magnetische interactie of zoiets? 
Alleszins gek!

Dus proficiat An, nooit gedacht dat ik al zo snel iets zou kunnen terug doen/geven. Het pakketje glitter komt naar jou! Stuur je mij aub je adres door?

Dankuwel ook iedereen voor de vele leuke berichtjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten