zondag 26 oktober 2014

KCW oct 2014 - #2: Goudlokje & de beren

Ok, we negeren even het feit dat Goudlokje een meisje is en dat er maar 3 beren in het verhaal zitten ;-)
Dag 4 van KCW ging naar een Leather sweater uit La Maison Victor.
Een eenvoudig projectje, maar met een heel bevredigend resultaat.



De 'Leather' die in het patroon verwijst naar (nep)lederen schouderstukjes liet ik achterwege en ik koos hiervoor in de plaats effen zwarte sweatertricot. Ik had schrik dat de trui zou gaan trekken door de combinatie van de tricot met het niet-rekbare nepleer.



Het überschattige Hippu-stofje zag ik voor het eerst bij Kersenpitje en ik was meteen verkocht (of in dit geval het stofje ;-) ). Ik vind de print echt geweldig en ik heb mij moeten inhouden om niet meteen elk kleurtje/stofje met deze tekening te bestellen.

Voor wie even verliefd is op de mensbeertjes als ik: bij Kersenpitje is de sweaterstof reeds uitverkocht, maar hier kun je ze nog vinden in gewone tricot en in andere kleurtjes.



Patroon trui: La Maison Victor herfst 2014 - Leather Sweater
Stof trui: Kersenpitje - Paapii design Hippu-blue






Geen opmerkingen:

Een reactie posten